Dansläger: dag 2

Hejsan!
Idag var det dansläger igen. Orkar inte babbla om allt så jag skriver upp det på en "lista".

1. Danslektion med en streetdance-lärare.
2. Fruktpaus
3. Danslektion med en jazz-lärare
4. Lunch (köttbullar med potatis)
5. Tipspromenad
6. Danslektion med en streetdance-lärare. *
7. Macka-paus
8. Danslektion med en jazz-lärare. (Vi hade en annan en igår, hon som vi hade skulle inte vara där idag)

Haha! Det blev ungefär som igår.. Vi gjorde inte mycket annat än att vi gick tipspromenad och lade till mer på danserna.

*Jag skriver inte "en annan danslärare än den första". Hoppas att ni förstår ändå..

Bye! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D