Dansläger

Hej, hej!

Idag var det dags för dansläger igen. Det var ungefär som igår fast nu är vi snart klara med danserna.
Imorgon kommer vi sova över där i danssalarna.. Kommer säkert bli jätte kul! Lärarna sa att de skulle fixa massor av chips, godis, läsk och snacks!! Haha! Får se vad de kommer med. På morgonen i över morgon ska vi äta frukostbuffé på hotellet nedanför. =) Najs!
Allt är verkligen jätte kul utom att jag har JÄTTE träningsvärk!! Man kanske fattar det efter så många timmar. Alla andra i gruppen har också träningsvärk, nästan ingen kan gå normalt. När jag dansar försöker jag att inte tänka på det, och så dansar jag fast det gör ont.. =S
Nu efter de här dagarna börar jag fatta att jag gillar streetdance rätt så mycket. Inte alls min stil egentligen men det är verkligen kul. Så nu har jag och mamma suttit här och tittat på kurser för det i höst. Jag gör inget annat utom att dansa jazz i veckan så jag gör inte direkt för mycket.. =D Får se hur det blir!
Förresten nu håller jag på och läser tredje boken av tillsammans.. De är verkligen jätte bra!!

Hejdå!



P.S. Nu har jag fixat min design också! Hoppas att ni gillar den!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Designen är JÄTTEFIN!! Kram, kram <3

2009-08-13 @ 16:43:17
Postat av: Nissevalpen

Tack!! =)

2009-08-15 @ 12:40:34
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D