Första dagen!

Hej!

Idag började vi skolan! Jag var väldigt nervös innan. Jag och tre andra kompisar hade bestämmt att vi skulle cykla tillsammans så det gjorde vi. När vi kom fram till skolan såg jag att jag hade fått en annat skåp, ett rätt så långt ner.. inte så kul, men de var de största skåpen! Så då får jag åtminstone plats med grejerna. Men jag är ändå rätt så nöjd.
Sedan fick vi se shemat och det stod att vi slutade halv fem på torsdagar, och klockan fyra på torsdagar börjar min dans!!!! =( Jag visste inte vad jag skulle göra, jag ville ju inte hoppa av gruppen. Men vår lärare sa sen att det inte var alla som slutar så sent den dagen.. Och jag slutar som tur var inte så sent! Jag slutar kvart över tre, så då hinner jag precis!! Vilken tur!
Efter det åt vi lunch, det blev något som inte var så gott direkt. Men, men.. Sedan var dagen slut. När jag kom hem visste jag inte vad jag skulle göra eller snarare jag hade inget att göra.. Efter ett tag kom jag på att jag kunde åka och köpa en tidning. Precis då gick min systers kompis hem så min syster hängde med till affären! Det fick bli en "Frida"!
Förresten imorgon börjar allt, alltså då börjar vi ha riktiga lektioner och följa shemat.

Nu måste jag gå! Bye!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa eller hur!

Hoppas att du kommer in på elevens val dans för du är väldigt duktig :)<3

2009-08-21 @ 15:28:39
URL: http://mosi.webblogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Tack så mycket!! <3 Du är också jätte bra på att dansa!

2009-08-21 @ 17:21:32
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D