Fredag = frisördags!

Hej!

Nu är det fredag och idag har jag varit i skolan. Allt var kul utom på svenskan då våran lärare plötsligt sa att vi skulle ha ett test! Vi visste ju inte om det, men det var inget man kunde träna till. Det gick väl sådär.
Efter skolan åkte mamma och jag till en frisören. Jag skulle ju klippa mig! Det blev jätte bra tycker jag! Ungefär en decimeter kortare.. Det känns konstigt när jag borstar det för att det plötsligt tar slut. =P
Alldelles nyss såg jag på "Projekt prinsessa! Den var jätte bra! Ni borde verkligen se den!

Ha det gött! Trevlig helg! /Nissevalpen






 Bild från filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D