Hejdå! =(

Hej, hej!

Nu sitter jag här framför datan. Mitt rum luktar lite av min kusins parfym. Vi har precis varit och lämnat dem på flygplatsen. =( Det var inte roligt att säga hejdå! Jaja, kan berätta lite om vad vi har gjort.
Vi var nere vid stranden i 4 timmar! Vi badade, solade, åt en korv som lunch och en glass! När vi hade gjort det gick vi hem, för de skulle packa grejerna. Sedan åkte vi till flygplatsen! Jaaa,mycket mer har vi inte gjort!
Om några dagar kommer min farmor från Tyskland! Hon ville också träffa oss. Men hon ska bara vara här i fyra dagar!
Heejdå!

 Det här är ett vandrarhem (hotell) som ligger nära flygplatsen! (Du känner säkert igen "tornet" i bakgrunden!)

 Så här ser ett rum ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D