Kompisar

Hej!

Idag var jag med en kompis. Det var kul! Vi spelade kubb och crocket. Crocket har jag aldrig spelat, men det var super kul! Vi gjorde lite annat också. Vi åt pizza som lunch.. gott! Jag gillar inte så mycket saker (att äta alltså).. Min kompis och hennes syster började fråga mig om vad jag gillade.. det blev ungefär så här:

- Blåbärspaj?
- Nej.
- Broccoli?
- Nej.
- Kräftor?
- Nej
- Pizza?
- Ja! =)


Haha!! Det var kul!! Efter ett tag åkte jag hem.
Imorgon måste jag köpa en kalender och ett pennskrin. För vi börjar skolan snart.

Tack och hej, leverpastej!

 Kompisar <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack och hej leverpastej. Påhittigt <3

2009-08-18 @ 10:04:13
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Haha! Kom på det från igår, när du hade sagt det.. =)

2009-08-18 @ 16:17:59
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D