Otursdag men ändå glad!

Hej!
Jag är inte alls glad nu.. för igår fixade jag min kamera hos expert så att jag kunde ta foton med den idag och imorse laddade jag den och testade att ta kort m.m så att den skulle funka så att jag kunde ta några bilder när min farmor är här. Sedan när jag packade för att vi skulle åka ut med båten då glömde jag den!!!! Hur dum kan man vara! Jag satt där i båten och såg kameran framför mig ligga på skrivbordet... Typiskt!! Jaja, utom det har vi varit inne i Vaxholm och fikat och legat och solat på ett ställe. Fast därkunde vi inte bada för det fanns alger där.. =( Fast vi badade då på ett annat ställe! =)
Nu har min mormor och morfar precis gått, de var här på middag, de ville träffa min farmor och så..
Nu ska jag snart gå och lägga mig! Måste göra mig i ordning!! Kram, kram!

Söt, va!?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har också alger nu. KRAM

2009-08-09 @ 10:19:58
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D