Springa i regnet =P

Hej!!

Mamma, pappa och jag var precis ute och sprang. När vi hade sprungit en bit började det regna lite.. men vi brydde oss inte om det så mycket.. Men sen började det plötsligt spöregna!! Vattnet rann nerför i hela ansiktet, ibland såg man knappt något för att man hade så mycket vatten i ögonen. Men det som var bra det var att vi inte svettades lika mycket. När vi kom hem var vi helt dyngsura!!
Jaja, idag kom min morbror och moster till oss och fikade, det var kul!
Nu måste jag gå! För jag och min syster har lovat mamma att fixa mataen, det blir tacos! Mums!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D