Dansläger... snart!!

Hej!

Idag var vi ute med båten.. igen! Vi lade till vid en liten strand! Det var sån här vanlig sand där! Skönt! För den var alldelles "mjuk"! Vi låg där hela dagen! Jag badade med min syrra efter vi hade ätit lunch och så badade jag precis innan vi skulle åka, fast då badade jag själv. Det var isskallt men ändå väldigt skönt. Imorgon ska jag kanske hämta den tredje boken av tillsammans! Den ska komma in imorgon.. får hoppas att den verkligen är inlämnad då!
Förresten om en vecka ska jag gå på dansläger! Det kommer att bli super kul! Men det är ett dansläger med streetdance och jazzdans i... och jag kan bara jazzdans! Har aldrig dansat streetdance!!! Haha, men de sa att hälften av alla kan streetdance och de andra kan jazzdans, så ska vi liksom lära oss det andra också! Jag är JÄTTE nervös!!! =S Hehe!

Ha det bra! Ska se ett program nu! Hejdå!

http://www.youtube.com/watch?v=yBAc0Qmdcwc Streetdance! Ser svårt ut!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till,och ha så kul.

2009-08-05 @ 17:47:16
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack, tack!! <3

2009-08-05 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D