Om idag.. =)

Hej!

Idag var jag i skolan, såklart! Jag skulle hänga med en kompis hem efter skolan.. Men hon sa sen plötsligt att det inte gick.. =( Det var väldigt tråkigt! Jag hade inte tagit cykeln med mig för att jag skulle hem till henne, så därför fick jag gå vägen hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. 
Idag var det inge god mat i skolan, men imorgon blir det tacobuffe!! Yes! Tacos är min favoriträtt! Imorgon ska jag också klippa mig, men det är ju efter skolan (såklart!). Ska klippa det lite kortare.. Jag hoppas att det blir bra!

Kramiz!

Så här långt vill jag ha kanske, eller kanske lite längre. Vad tycker du? (Eller snarare ni som vet hur jag ser  ut).. Tycker ni att jag ska klippa så! Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa, det är jättefint!! Du kanske har klippt dig klart nu men iallafall.

2009-08-28 @ 15:45:52
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: ellen

det kommer att bli jätte fint jag har precis kommit hem från MIN frisör så vi får visa upp vara nya frisyrer på måndag =D <3<3

2009-08-28 @ 17:15:53
URL: http://sjomansdottere.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Tack för kommentarerna! Jag läste de tyvärr efter jag hade klippt mig, men tack ändå!!! =) Kram

2009-08-28 @ 21:30:05
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D