Farmor här!!! <3

Hej!
Igår kom min farmor till oss (hon är från Tyskland)!! Det är jätte kul att hon är här!!

Idag var vi ute med båten.. som vanligt! =D Vi åkte direkt till en strand.. Det var jätte mysigt där och vi badade och solade i flera timmar! Sedan åkte vi till en resturang och åt middag. Jag åt pannkakor med sylt och grädde. När vi var klara åt vi en glass, jag åt en Piggelin. När vi åkte hem kom det massor av stora båtar så vi fick jätte stora vågor. Sedan efter ett tag kom "Viking Line"!!! Det blev rätt så stora vågor av den också.

Ha det bra!


 Ett sandslott jag gjorde på stranden! =D

My pancakes.. <3

 Den här färjan såg vi också, det var "Cinderella".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D