Cykelturen

Hejsan hoppsan!

Idag var vi ute på en cykeltur. Min gamla lärare har flyttat till ett hus i närheten av oss, så vi skulle hälsa på henne. Hon hade sagt att vi gärna kunde göra det. Så vi kom över med en blomma. Hon blev jätte glad! Vi fikade där. Sedan åkte vi hem.
Efter det sprang mamma, pappa och jag i skogen.. ett varv runt en sjö. När vi kom hem igen strechade vi och gjorde flera situps. När jag sen gick in i duschen, duschade jag med kallt vatten för att jag var så varm, det var jätte skönt!!
Mamma har bakat äppelpaj, så den ska vi snart äta.. Den är säkert jätte god!!

Hejdå! Kram <3

Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D