Liten promenad

Hello!!!
Idag har vi varit och shoppat i ett centrum! Jag köpte en t-shirt och ett linne. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Alldelles nyss var vi ute med vår hund, vi gick ner till stranden för att kusinerna inte har sett den.  När vi var där vi stranden började det plötsligt spöregna!!! (Så nu sitter jag med blött hår!) Sedan efter en kvart sken solen och himlen var blå! När vi gick hem såg min syster en liten groda på gatan. Hon tog upp den och lade den i gräset bredvid.. Efter ett tag hittade min yngsta kusin en annan lite groda, hon lade också upp den. Sedan efter bara typ 3 minuter hittade jag också en!!! Haha!
Imorgon åker mina kusiner och deras föräldrar! =(=( Ush! Jag vill inte att de åker!!! Jaja, de måste ju göra det någon gång..
Hade tänkt lägga upp bilder från kameran, men det har hänt något.. Så det får jag göra någon annan gång!! <3
Här kommer coola och lite knäppa bilder:

 Kolla det här är ett akvarium för myror!! Haha! De kan bygga gångar där inne.


 Den här fåtöljen tar kort på ens rumpa!! Haha!

 Det här är fingertrummor! Man stoppar in fingrarna där under.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D