Två filmer du bara måste se!!

Måste bara rekommendera två jätte bra filmer (tycker jag iallafall).. Meangirls och Wild child..

Meangirls

Meangirls handlar om en tjej som heter Cady. Hon har precis flyttat från Afrika till USA. Hon har tagit hemundervisning så länge hon kan minnas men ska nu börja i high school. Det finns tre tjejer där som är de "populäraste", de kallar sig för The Plastics. "Ledaren" är Regina. Regina bjuder in Cady till deras gäng. Och Cady tackar såklart ja. Fast hon har egna planer och när Cady faller för Reginas ex-pojkvän blir Regina rasande och bestämmer sig för att förstöra Cadys framtid på skolan.

 Här är filmen!

Från Afrika-tjej till..

 ...en av de populäraste i skolan.


Wild child

Wild child handlar om 16-åriga Poppy som är en rik och självupptagen tjej från Los Angeles. Efter att en fest spårat ur skickar hennes pappa henne till en internatskola i England för att få ordning på henne. Poopy längtar tillbaka till friheten och gör allt för att bli reglerad. Poppy inser efter ett tag att hennes dåliga beteende inte kommer att leda någon vart, så tillsammans med sina nya vänner och rumskamrater planerar hon en ny flyktplan. Men efter ett tag börjar hon undra om hon egentligen inte vill stanna...

 Filmen!

 Poppy går från att vara en självupptagen tjej..

 ..till en riktigt bra vän!

 Hennes "nya jag" och kompisarna!


Betyg: Meangirls: ♥♥♥♥♥
            Wild child: ♥♥♥♥♥

De är verkligen värda toppen betyg båda två!

Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Celina

Jag håller klart med!

2009-08-11 @ 12:25:02
URL: http://ce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D