Fiolen

Tjolahopp!


Idag var jag i skolan. Vi hade dans, matte, biologi och lite annat. Efter skolan åkte mamma, min syster och jag till min systers fiol. Jag spelade fiol när jag var liten men slutade.. Nu har jag funderat ett tag om jag ska börja igen. Och idag hängde jag som sagt med min syster (som spelar) och då provade jag också. Det var rätt så kul!
När vi kom hem började jag träna på engelska glosorna som jag hade i läxa. Det är 54 stycken och alla är till imorgon!!! Jobbigt, va!? Jag har suttit med de i nästan en timme nu..
Alldelles nyss öppnade vi ett paket vi fick från mina kusiner (de bor utomlands). Jag fick en parfym och jätte söta näsdukar! =) Jätte snällt av dem!!


Kramisar!
 Parfymen jag fick av dem!


Kommentarer
Postat av: ellen

viste inte att du spelade fiol förut det är ju ett jätte coolt instrument så jag tycker att du ska börja igen <3

2009-09-02 @ 16:28:31
URL: http://sjomansdottere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D