8 dagar kvar till jullovet!

Hejhej!

Åh, typiskt skrev precis ett inlägg men det försvann.
Bara för att jag har varit borta nu från skolan så måste jag göra fysikprovet nästa måndag. De i min klass gjorde det igår. Men nu har jag skrivit min egna sammanfattning om alla godkänt frågor. Så nu är jag lite gladare. Tar vg och mvg frågorna imorgon.
Jag har också dansförhör nästa vecka, om gammeldansens historia.. Lite ointressant =S.
Nu är det bara 8 dagar kvar till skolan slutar. Det ska bli skönt med jullov med jag kommer sakna mina kompisar!!

Nu måste jag gå! Ha det bra! /Nissevalpen

 Den här bilden älskar jag! <3 Jul e underbart! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D