GRAN!!! =)

Hello!

Igår vann Erik!! Jippie! Hejade på honom och Tove (fast hon åkte ju ut förut =( ). Min kompis var där på finalen, det var säkert jätte kul för henne!
Nu har vi precis varit och köpt en gran, fast vi ska inte ta in den än.. Kanske tar in den om några dagar eller nåt sånt. När vi bar hem den (vi köpte den i närheten) så stötte taggarna på mina ben varje gång jag tog ett steg.. Så nu har jag röda prickar på mina ben som sviiiiider. USCH! Inte så skönt.
På söndag, alltså imorgon =P, ska vi (i familjen) åka och titta på den där HSM-musikalen med Kevin Borg på Göta Lejon! När jag var i Tyskland fick vi julklappspengar från min farfar, vi fick rätt så mycket, så att vi skulle kunna gå och titta på något. Så det ska bli kul! Det är dessutom sista sista dagarna (idag och imorgon) man kan se den i Stockholm. Efter den här helgen slutar de att visa musikalen. Så vi hann precis!
På måndag har jag fysikprov och dansförhör! Två dagar innan jag slutar!! Typiskt! =( Men det är bara för att jag var i Tyskland när de i min klass gjorde dem.
Nu börjar det kännas som lite mer jul. Igår åt vi lussebullar, idag har vi köpt gran och det är snart julafton. MEN det snöar inte!!! Jo, fast det är inga minusgrader just nu, så det ligger inte kvar på marken!! =( Men det ska tydligen snöa nästa vecka och vara ungefär -10 grader! Jippie! Hoppas verkligen att det snöar på julafton (och ligger kvar på marken)! =)
Det här blev ett rätt så långt inlägg. Måste sluta nu för att jag måste plugga! =(

Ha en trevlig helg! Kraaaaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D