HSM-musikalen!

Hej!

HSM-musikalen med Kevin Borg var jätte bra!! De hade verkligen fixat den bra! Lite lik filmerna men andra danser och så. Dessutom var de sista gången de nånsin visar den här i Stockholm så de skämtade lite ibland och gjorde fel med mening. T.ex. Så stod det en tjej i "Sharpays" skåp, så när hon öppnade blev hon lite skrämd. Det roligaste var att de började skratta men försökte hålla sig (alltså de som var med i musikalen). Och han som spelar Jacksons svenska röst i "Hannah Montana-serien" var han som spelade Ryan. Så man kände igen rösten från TV. Det var lite kul!
Men man fick inte ta bilder... =( Men jag tog utanför på göta lejon och innan föreställningen började inne.
Nu har jag avslutat mitt pluggande. Och jag håller tummarna att det går bra för mig imorgon!!

Ha det bra!

P.S. Laddar upp bilderna imorgon (de få jag tog) , hinner inte det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D