Jag = Läxfri!!

Heeeeeej!

Idag hade jag fysik-prov. Det gick rätt så bra!
Dansprovet fick jag inte göra om. Dansläraren sa att man aldrig fick göra det om man var borta någon gång! =S Knäppt!! Hoppas att det inte påverkar betyget!
Men det bästa är att jag har INGA läxor kvar!!!!!!! JIPPIE!! Alla har hela tiden gått runt hela veckan (förra alltså) och pratat om att de är läxfria och så har jag gått där med provet "över" mig. Men nu har jag inte heller några läxor eller prov. Känns suuuuper skönt!!
Imorgon fyller 4 i min skola år. Två i min klass, en i min "parallell" klass + en lärare i skolan! Haha! Dessutom fyller än i min klass lillasyster år också! Mycket firande alltså!
Vi brukar alltid skicka ut julkort, det är kul! Iår har vi tänkt att "göra" de själva och ta ungefär fyra bilder istället för bara en. Så nu har jag suttit och fixat lite.. <3

Heeeeeejdå! /Nissevalpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D