Rädda julen - Aladdin

Man har ju sett nu i ungefär en månad både på datan och teve om att en pralin från aladdin asken ska bort (för att det ska komma en ny istället). Jag gillar mest den med vit choklad men gillar också gräddnougaten (sådär).
Och nu har många röstat och de på aladdin har sett att ägglikören var den som fick minst röster. Så det är den som försvinner. För mig spelar det ju ändå ingen roll för den innehåller ju alkohol, och jag tror ändå inte att jag hade tyckt om den ändå om det inte var alkohol i den.
Och nu är ju den stora frågan vad det är för någon pralin som nu komer till asken istället, vet någon?

 Ägglikören.

 Resultatet! De har tyvärr bara skrivit ut 1:a, 2:a och 3:a. (Klicka på den så ser du nog numrena.)

Om du vill veta mer om pralinerna gå in på http://www.raddajulen.nu/ .

Kommentarer
Postat av: Celina

Roligt inlägg :D <33

2009-12-19 @ 22:05:53
URL: http://celinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D