Snaaaaart jul! =)

Hej!

Nu är det bara TVÅ dagar kvar tills julafton!
Igår var jag på min kompis tjejmiddag! Det var kul! Efter det sov jag över hos henne.
Idag var jag med en tjej från klassen. Jag har aldrig varit hos henne, så det var kul! Vi gjorde lite olika grejer.
Just nu sitter jag och tittar på tv.. mm.. Men jag tror att jag ska fixa en önskelista med bilder och så på datan.. Hihi!!
God jul och gott nytt år!!!!

Kraaam!

Pepparkaksbaket <3

 Alla delar jag dekorerade!

 Taket! =)

 Ena sidan av huset!

 Baksidan!


Kommentarer
Postat av: Celina

RYSLIGT SNYGGT PEPPARKAKS HUS :O :D <3

2010-01-02 @ 22:18:34
URL: http://celinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D