Fixar-dagen

Hej!
Idag har jag varit i Täby Centrum. Vi fixade min kamera, köpte högtalare till mobilen m.m. Vi var också på biblioteket. Igår läste jag ut Clique boken, den sista!! Så därför ville jag låna någon ny. Min kompis har läst serien Tillsammans, hon tyckte att den var bra. Så jag lånade den. Har börjat läsa lite, men har inte kommit så långt!
Idag har jag också rensat och städat mitt rum. Boring.. XD Det var faktiskt inte alls kul. Men, men, det måste ju också göras någon gång!

Första boken!
Ha det  bra! Måste gå nu. Är jätte trött.. Zzz. Godnatt! /

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh, hoppas att du också gillar serien!! Kram

2009-07-24 @ 10:31:13
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D