Båtutflykt

He!
Idag var vi ute med båten. Vi hade redan bestämt att vi skulle ut med båten igår, så nu idag när vi såg att det inte var så jätte bra väder så bestämde vi oss att ändå åka ut. Vi hade dessutom köpt en sån här ring som man kan åka i bakom båten igår.
När vi kom fram åkte vi runt lite. När vi kom längre ut så sken solen plötsligt. Det gjorde den sedan hela tiden. Efter ett tag provade vi ringen (eller den är snarare en trekant). Jag började! Det var väldigt kul, men liiite läskigt!! =S Fast vi åkte inte så fort. Sedan testade min mamma och min syster.
När vi tittade på klockan efter väldigt lång tid såg vi att klockan redan var runt fem. Så då åkte vi och åt på en resturang (alltså med båten). Jag åt hamburgare med pommes frites! Det var super gott!
Sedan när vi skulle åka hem så kom det massor av färjor (Silja Line och Tallink) från alla håll och kanter. Vågorna var verkligen jätte bigga!! Vi var rädda att det skulle komma in vatten i båten när vi åkte över vågorna (vi har inte en sådan stor båt). Men det gick bra!
Måste gå nu! BYE!

Så här ser "badringen" ut!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D