Crazy-day!

Hejsan!
Idag var vi ute med båten. Det var molnigt men ibland tittade solen fram! Vi lade till vid en brygga och låg och solade (då solen var framme). Sedan åkte vi hem igen. Då plötsligt blev vår hund väldigt nervös (eller snarare stirrig) och ville hoppa i vattnet. Vi fattade ingenting. Sedan lade han sig ner och plötsligt rann det vatten från honom. Vi trodde att det var vatten men skämtade om att han kissade.. Sedan ställde han sig upp. Sedan efter ett tag lade han sig ner igen. Då rann det också vatten från honom och vi kom fram till att det droppade från hans mage. Sedan plötsligt ställde han sig och kissade i båten!!! Då fattade vi att han varit jätte kissnödig och försökt att hålla sig men knappt kunnat när han låg ner och tillslut höll han sig inte mer.. Jag tyckte att det var så synd om honom, att han varit såååå kissnödig! När vi kom fram sköljde vi av båten (vi har en buster L så den har inge tak). Jag sprang upp med honom så att han kunde kissa igen om han behövde (han hade inte kissat klart förut. När vi kom upp till gräs kissade han typ i tre timmar! Kanske inte riktigt, men väldigt länge.. =)
Nu har jag precis bakat choklad-muffins! Mums!
Måste gå! Bye!

 Så här stora är inte riktigt mina. Men säkert lika goda! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D