En lite smula.. kakor? Nej, kajaker! =)

Hej!
Idag har vi varit och hyrt kajak. Superkul! Ska berätta om det!
Vi åkte rätt så länge (ungefär en timme) till ett ställe. Där hyrde vi tvåmanskajaker. Vi åkte runt i två timmar. Det var väldigt kul!! Ibland kändes det som om man skulle välta när det kom stora vågor, men det gick alltid bra! Efter det åkte vi och tittade på vårt gamla landställe för det låg så nära (vi hade ett förut, men vi sålde det). De som bodde där nu hade målat om, byggt ut och fixat massa. Det var roligt att se!
Sedan åkte vi till vårt favorit kafé där (vi bodde ju där så vi kände ju igen allting), det heter "En lite smula". De gör de godaste chokladbollarna jag har ätit!! Det är sant, de är enormt goda! Så jag och min syrra tog en chokladboll var och mamma och pappa tog något annat. När vi hade ätit klart åkte vi hem.
När vi kom hem tog jag foton på lite allt möjligt, hehe.
Jag läste precis i min kompis blogg, hon hade skrivit att hennes pappa fyllde år i tisdags! Min mormor och min hund fyllde också år då! Precis när jag hade läst det kom jag på att jag hade glömt att berätta för "er" att min mormor och min hund fyllde år då. Men nu vet ni det!
Har skrivit rätt så mycket nu.. Ha det bra! Kram


 Så här såg kajakerna ut! Dem ser faktiskt exakt ut som dem.



Kommentarer
Postat av: ellen

skumt, jag, hanna och mamma hyrde också kajaker fast i onsdags och vi var ute i tre dar haha fast min sov säck var för liten så jag blev fryst haha <3

2009-07-25 @ 12:10:11
Postat av: Nissevalpen

Okej, synd att sovsäcken var för lite då.. =D

2009-07-25 @ 18:33:35
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D