Everything

Hej!
Igår var vi och spelade golf.
Idag var vi hos min moster. Vi fikade där.
Idag läste jag ut den femte boken i clique-serien.. Det var jätte bra!!! Nu har jag bara EN bok kvar!!! Jag har börjat läsa i den och den verkar vara lika bra som de andra! Idag fick jag också min Julia (tidningen), har inte hunnit läsa den, har bara läst clique! =) Men jag blev väldigt glad när jag såg att jag hade fått den! Nu har jag inte så mycket kvar att säga.. Jo, just det! Ormen har vi döpt till Jocke nu.. =P Haha!
Hejdå!

 Titta vilken söt brevlåda! Sån skulle jag vilja ha!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D