Fakta about Me!!

Hej!
Igår hämtade jag ut boken tillsammans!!! Yes! Jag har redan börjat läsa och den verkar vara super bra!
Idag ska vi ut med båten igen, för solen skiner!!!!! Äntligen! Skriver ett inlägg om dagen senare!
Här kommer lite fakta om mig:

Intressen: Dansa, sjunga, bada och läsa!
Djur: En hund och en kanin
Favvo-färg: Rosa
Favvo-bok (böcker): Serien Clique och Tillsammans
Favvo-tidningar: KP och Julia
3 saker jag skulle ta med mig till en öde ö: Min familj (inklusiv djuren), mina vänner och mat!

Nu vet ni lite mer om mig! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet!! Tillsammans är jättebra!! Det är 2:an du läser nu va?

TIPS: När du har läst ut serien, läs TWILIGHT- serien!!

Kram!!

2009-07-31 @ 16:48:13
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Ja, jag ska det. Men jag vill först läsa tillsammans. När jag har gjort det. Kommer jag läsa den första boken av twilight, sen den andra och efter det kommer jag se den andra filmen. Vill se dem precis när jag läst den boken! Sedan kommer jag läsa alla andra böcker.. fattar du? Hehe! Kram

2009-07-31 @ 17:31:19
Postat av: Jag

Ja, precis! Det är tvåan jag läser nu!

2009-07-31 @ 17:31:47
Postat av: Lisa

Ok, jag vill se alla filmerna när jag läst klart eftersom jag tänker att de ser ut annorlunda än de gör. (även om jag redan sett bilder)

2009-08-01 @ 16:23:52
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Ja, ok.. Jag får se hur jag gör, eftersom ag inte vet hur snabbt jag kommer läsa ut böckerna!

2009-08-01 @ 18:21:36
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D