Bilder från dagen!!

Hej!
Idag var vi också ute med båten! Vi åkte lite senare idag. Så när vi hade åkt runt lite åkte vi till ett ställe där vi åt lunch. Jag tog en hamburgare, den var jätte god! Efter maten åt vi en glass.
Sedan åkte vi runt väldigt länge, efter ett tag lade vi till vid ett annat ställe. Där badade vi! Det var super kallt och klockan var runt halv fem. Så solen sken inte alls.
Här kommer lite bilder som jag har tagit under dagen:

 Min glass! Den har en kula päron och en kula lakrits! Lakritsen var godast!

 Inte mycket att säga, ni ser ju vad det är!

 Det var vattnet som skvätte upp när vi körde!!

 Haha, det är bara jag som kan ta så här knäppa bilder!! Det är ett flygplan! Jag tog bara rakt upp.. =)

Hejdå! Bye! Adios! Tschüs!

Kommentarer
Postat av: Celina

fina bilder min vän!!! älskar den med bojjen!

2009-07-31 @ 13:21:52
URL: http://celinaaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sammanträffande!! I onsdags fotade jag en helikopter!! KRAM

2009-07-31 @ 17:21:37
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack, Cece!

2009-07-31 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D