Lite bilder.. =)

Hej!
Igår var mamma och jag och handlade. Vi hittade nästan allt vi behövde. Jag hittade bl.a. två fina tröjor och ett halsband!! Idag var jag med en kompis! Det var jätte kul!! Vädret har varit lite växlande idag ena stunden sken solen andra spöregnade det och åskade =P...
Nu har jag inte så mycket mer att berätta. Ska visa några bilder...


 Häftigt med så många!!


 Haha, lustig form!


 Jag tycker flaskan är jätte snygg! =)


 Jag visste inte att Miley hade piercat sig!! (I näsan) Tryck på den så blir den större så kanske du ser!!


Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D