So you think you can dance!!!

Hello!
Idag var vi på stranden. När vi åkte dit såg vi ett moln vi hoppades att det inte skulle börja regna. Min syster och jag hoppade ner i vattnet på en gång när vi kom fram. Det var issskallt!!! När vi kom upp började det plötsligt åska så då åkte ví hem på en gång! Precis när vi var hemma började det spöregna! Vi hade väldigt tur!!
Sëdan ska jag titta på "So you think you can dance"!! Det är jätte bra!! Men det går rätt så sent!
Ha det bra! Hejdå!

  
So you think you can dance går 21.55 på kanal 5 på tisdagar och onsdagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D