Solen skiner idag!

Hej!
När jag vaknade idag blev jag så glad! Solen sken och det var jätte fint väder! Man såg inte ett enda moln på himlen. Det var särskilt kul för att jag och en kompis skulle åka ner och bada på stranden! Då är det ju klart att man vill att det ska vara fint väder.. =)
Vi hade skoj hela tiden! Jag har inte varit så mycket med en henne förut, men det var super kul! Efter ett tag såg vi att min mamma, min syster och hennes kompis låg på stranden också. Jag visste att de kanske skulle komma någon gång, men inte när! När min kompis skulle hem stannade jag kvar med dem.
Snart ska vi äta. Det blir grillad kyckling med pommes frites. Det kommer bli gott!
Ha det bra! Kram Nissevalpen


 Solbrillor är skönt att ha på stranden. Det är ju både snygga och bra för ögonen. Inte för att jag hade några idag.. hehe! =) Men ändå!


Kommentarer
Postat av: ellen

jag tycker att det var jätte kul jag med! det måste vi absolut göra om<3

2009-07-15 @ 21:26:34
Postat av: Nissevalpen

Japp!

2009-07-16 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D