Bad & Twilight!

Hej!
Idag ringde jag runt till kompisar och frågade om vi kunde köra något. Efter några "nej" (snarare "kan inte") så sa en att det gick. Jag blev jätte glad! Vi var hemma hos henne.
Vi började med att bada, det var super kul! Sedan gick vi hem till henne. Där tittade vi på Twilight. Jag visste först inte om jag ville se den. Den har ju ändå 15 årsgräns. Jag ville men ändå inte. Tillslut bestämde jag mig att jag skulle se den ändå. Den var jätte bra!!! Den var inte så läskig som jag trodde. När jag har läst ut clique serien vill jag nog börja på twilight-böckerna!
Ha det gött! Bye!

 Filmen!

 Böckerna!

Kommentarer
Postat av: ellen

ÄHH va kul att du gillar Twilght!! jag me haha om du inte visste det, jag har ju blivit hela skolans lilla Twilight nörd XD

2009-07-17 @ 22:38:26
Postat av: Lisa

Jag läser de böckerna nu!! Kram

2009-07-24 @ 10:34:28
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Jaha, vad kul! Hoppas att du gillar dem!

2009-07-24 @ 20:43:48
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D