Yesterday..

Hej!
Han inte skriva igår, ska berätta lite om dagen nu istället!
Dagen började med att vi skulle gå med vår hund på promenad. Vi skulle köpa en blomma till min mormor och morfar också (för att de har varit gifta i 50 år nu!)(de skulle komma på eftermiddagen).. Så vi bestämde att vi skulle gå med vår hund dit (blomffären) så fick det bli hans promenad. Min syrra och jag sparcyklade! När vi var halvvägs så började det plötsligt att spöregna!! Det fanns en tunnel i närheten så vi sprang dit och ställde oss under den och väntade tills det slutade. Sedan bestämde vi att vi skulle gå hem, för det såg ut som det skulle börja åska! Vi åkte med bilen till blomaffären istället!
Sedan kom min mormor och morfar! Det var kul, vi hade inte sätt de på rätt så länge! Efter ett tag sken solen jätte mycket och det blev väldigt varmt!! Då sprang jag i vattenspridaren! =)=)
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra! Får se..
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D