Vaxholm

Hej!
Idag var vi ute med båten! Vi började att åka i riktning Vaxholm. När vi var framme vi Vaxholm åkte vi förbi Kastellet. Sedan började vi leta efter ett ställe där vi kunde lägga till.. Vi hittade inget. Så vi åkte en bit bort, där hittade vi en liten strand! Där lade vi till. Solen sken och alla var nöjda, tills det plötsligt kom massor av moln. Det växlade hela tiden mellan sol och moln. När det kom ett jätte mörkt och stort moln åkte vi därifrån! Vi åkte "rikning hem". När vi var nära "vår" vik så lade vi till på ett ställe där. Där sken solen mycket mer. Men efter ett tag, ungefär en timme, så kom det ett mycke mörkare än det andra över oss. Så då åkte vi hem. När vi var där i båten, började det plötsligt regna, så vi blev helt blöta! =D Fast det regnade mest när vi redan satt i bilen.. puh!!
Snart kommer min mormor och morfar, de ska komma över och grilla. Så nu är vi 10 pers.. =)
Här kommer bilder jag har tagit under dagen:

 Vi åkte under en liten bro.

 En bild på bron underifrån.

 Kastellet!

 Vaxholms färjan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag åker den färgan jätteofta!! Kram

2009-08-01 @ 15:11:20
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Celina

Vad roligt!! :) älskar när du tar bilder! :)

2009-08-01 @ 19:39:13
URL: http://celinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D