Kompis här!

Hej!
Idag var jag med min kompis. Det var jätte kul! Vi var nere och badade på stranden, min syster och min mamma hängde också med! Jag hade med mig en gul stor badring och min syster hade med sig en "delfin".. Så vi tre hade jätte kul med dem! <3 Jag och min syster åt en Magnum strawberry white och min kompis åt en Magnum mandel. Mums!!
Min pappa har kommit hem nu och min kompis har åkt. Efter maten ska jag, min syster och pappa åka iväg och ta ett kvällsdopp! Min mamma ska passa vår hund när han badar! Förra sommaren badade vi kvällsdopp jätte ofta!
Imorgon ska jag vara med min kompis igen och sova över hos henne! Det kommer säkert bli jätte kul!
Hejdå! /Nissevalpen


Här kommer ditt diplom Celina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D