Ormen.. vårt nya husdjur!! =P

Hej!
Min pappa såg precis en orm mellan några buskar vi har på vår tomt! Den var jätte stor! Vi försökte titta vad det var för någon, vi hoppades ju att det inte skulle vara någon huggorm! Vi trodde att det antingen var en huggorm eller en kopparorm. Mamma tog kort på den så gick jag in på datan och jämförde den med en huggorm och en kopparorm. Den liknade mest en kopparorm. Så nu tror vi att det är en sådan. Nu ligger den och solar sig på en gren! Den ser faktiskt lite läskig ut!! =P Här kommer några bilder!

 Så här såg den ut!!

 Här låg den! Uhh!! ("ryser")

Måste gå! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D