A model for a day =P

Hej!
Igår var jag, min syrra och min mamma och fotade oss. Det var kul! Jag ska berätta lite om det.
Man skulle ha med sig tre klädes-ombyten, så de packade jag på morgonen. Sedan åkte vi. När vi kom dit fick vi vänta jätte länge. Men efter ett tag kom en och sminkade oss och fixade håret. Sedan var det dags för fotograferingen. De var jätte roligt! De fotograferade oss med olika bakgrunder bakom oss. En bild var med en spegel så man blev som två och en annan var med motljus! Och så var det några till! Det blev jätte häftiga! =) Man kunde köpa bilderna. Vi köpte 11 stycken. De var rätt så dyra faktiskt! =P
Nu har jag berättat lite! Måste jag gå! Ska äta lunch!
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D