Gröna Lund <3

Hej!
Dagen inledde med att vi fick spansk frukost. Det bestod av: en hemköps-fralla med
skinka eller ost och godmorgon apelsin juice..
Kanske inte direkt så spanskt.. Med det fick duga!
Sedan åkte vi till Gröna Lund.
Jag är inte en sån som åker så mycket.. Men jag gick i lustiga huset och åkte blå tåget,
kärlekstunneln, nyckelpigan och lyktan (en liten fritt fall). Haha! Och några till..
Det var kul! Men sen när jag skulle börja ta lotter så vände min tur!!
Jag vann inte något.. Mina kompisar vann stora chokladkakor och massa annat.
Sista gången jag tog en lott, så trodde jag först att jag inte hade vunnit något.
Men tydligen hade jag det!!! Det var en liten väska med godisar (som bilar, godissnören,
tablettask m.m.). Det var inte jätte stort, men ändå något!! Så det var kul!!
Sedan åkte vi hem..
Nu sitter jag här och har precis tränat till engelska provet vi har imorgon.. Är nervös,
hoppas att det går bra för mig!!!
Ha det bra! Bye!



 Det var inte direkt en sån här nyckelpiga vi åkte i.. =) Men lite lik! Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D