Picknicken! =P

Hej!
Idag har varit i skolan..
Första lektionen var dansen. Vi gjorde någon form av vals!
Det var väldigt kul!!
Sedan fick vi provet! Alltså matte provet. Och det hade gått väldigt bra!
Hade bara haft ett fel.
Sedan lämnade min mamma skolkläderna vi fick igår till klassen.
Jag fick min också fast jag hade ju redan sett den, men jag satte på mig den ändå.
Alla i klassen satte på sig tröjan och gick med den till maten. Det var skojj!
Efter maten tog vi ut alla böcker m.m från bänken och packade ner de i en väska
man skulle haft med sig. Imorgon kommer vi inte jobba med sakerna, och på
torsdag är det ju skolavslutning... Så det var därför vi skulle ta hem de.
Man fick också skriva en lapp (det gjorde jag) som man kunde lämna i bänken för nästa år kommer det yngre barn och får våra bänkar och då kan det vara kul med en välkomstlapp!
Ikväll ska vi ha picknick med klassen. Det är som en liten avslutning istället för att ha det när vi precis har slutat skolan blir nog jätte kul!
Om det är fint väder ska vi spela brännboll och sitta ute och äta picknick, men om det är dåligt väder får vi sitta i klassrummet.. Så jag hoppas att det blir fint!
Min lärare ska också fixa efterätt.. undra vad det blir!!! Det blir säkert något gott!
Ha det bra! /Nissevalpen



 Min bänk! När jag hade tagit ut allting!! (Klicka på den om du vill se den större)



 Picknick!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D