Övernattningen!

Hej!
Innan jag gick till min kompis fick min syrra och jag en grej för att vi har jobbat så bra i skolan i år, alltså från våra föräldrar. Vi brukar inte få något sånt så det var lite extra kul nu! Vi fick tillsammans Sims 3!!! Vi ville jätte gärna ha det!
Jag fick också en klocka för jag skulle egentligen fått en för länge sedan för min är trasig men jag har aldrig hittat någon fin! Den jag fick nu var rosa med fjärilar på!! Supersnygg!
Sedan gick jag till min kompis.. Det var 6 tjejer där och de två som ordnade festen. Vi hade jätte roligt!! Vi gjorde anden i flaskan bl.a...! Bu! =) När klockan var lite efter elva ville vissa titta på Twilight (inte jag). Jag ville inte vara uppe för länge för jag skulle göra en sak dagen efter och ville därför inte vara så trött. Jag kan inte sova med film "i öronen".. Så jag bestämde mig för att åka hem. En kompis som skulle åka hem precis då, fick jag
skjuts av! Jag vet inte om de tittade på filmen.. Men.. Jaja!
Ha det bra! =)


 Sims 3!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh, vad kul att ni fick sims 3 och en ny klocka!! Jag fick också en sak. Kram

2009-06-13 @ 15:21:20
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D