Poolparty!!

Hola!
Igår var jag på poolparty hos en kompis som i går i min klass.
Hon hade bjudit hela klassen!! Det var jätte kul!
Min bästa kompis och jag hade köpt en present tillsammans till henne.
Det var ett par örhängen och ett mobilsmycke i en fin låda!
När vi kom dit gav vi henne presenten. Hon blev väldigt glad för den!! =)
Sedan badade alla i hennes pool. När vi hade gjort det gjorde vi en lek.
Efter det åt vi mat, det blev tacos. Det var jätte gott! Till efterätt blev det jordgubbstårta!! Mums!
Sedan gjorde vi en till lek.
När vi hade gjort leken badade alla igen..
Det var ingen speciell tid man skulle gå hem, men efter ett tag började vissa gå hem. Jag och fyra andra var de ända som var kvar efter ett tag.
Vi fyllde ballonger med vatten. Ur en pool kommer det ju vatten ur små hål på sidorna. Vi satte en ballong för där och då fylldes den med vatten. 
Alla försökte göra en jätte stor, men man fick akta så att de inte sprack! =P
Efter ett tag gick jag hem.
För en stund sen ringde det plötsligt på dörren... Gissa vem det va!!?
JO.. Det var de som ska lämna skolkläderna!!! De med extra tryck!!
Jippie! Jag har provat byxorna och tröjan. De passar perfekt!! =)=)=)
Alla kläder stämde!! Min mamma och jag gick i genom de jätte länge!
Det tog en timma! =0
Nu måste jag gå! Hejdå!


 Ballonger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D