Sick

Hej!
Igår vaknade jag och hade JÄTTE ont i halsen och hade feber.Super bra start på sommarlovet eller hur?!!!! Så jag låg mest i soffan. Jag kunde bara titta på DVD:er för teve kanalerna funkade inte (det var något med satelliten).
Idag har jag lite mindre ont i halsen, men jag har fortfarande ont...
De senaste dagarna har det varit regnit och dåligt väder.. Och det värsta är att de har sagt att det nog kommer att vara så här hela sommarn. Det kommer bli den sämsta sommaren på 50 år!!
Jag har precis sätt filmen "Go figure" på disneychannel. Jag hade aldrig hört om den förut, men den var jätte bra!! Tips: Se den!!
Hejdå!


 Sjuk.. Inte kul!!


 Det här är filmen!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag såg också den!! Kram <3

2009-06-15 @ 12:00:04
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D