Skolavslutning =( Och party =)

Hej!
Idag var det skolavslutning...
Imorse var jag i kyrkan redan klockan 8, egentligen skulle vår klass samlas halv tio. Men jag skulle titta på min syster först, för klass 0-3 skulle ha då. Hon var jätte duktig!
Efter det kom mina kompisar och så förberede vi oss inför våran låt vi skulle sjunga. Först delade min lärare ut stipendium till vissa. Det ena var "bästa kamrat" det blev en tjej i klassen vald till, och sen var det "bästa prestation" det tilldelades till en kille och en tjej i klassen. Min lärare tyckte att båda förtjänade bästa prestation så därför blev det två.
Sedan var det en tjej i vår klass som skulle hålla ett tal om vår klass+ fröken.. När hon stod där började hon gråta.. Då började jag också det.. =P
Efter skulle vi uppträda med en låt som hette "School's out" av Alice Cooper. Haha, den är lite rockig så det passade inte så bra i en kyrka, men texten passade.. Det var väldigt kul! Det var nog ingen som visste att vi skulle komma med en sån låt.
Sedan var allt slut. Så vår klass möttes på ett annat ställe. Där fick vi omdömena+ en ros och så gav vi avslutningspresenterna.
Hon blev jätte glad för min lilla present.
När jag kramade henne började jag gråta igen.. Jag kan inte tänka att allt är slut... =(
Jag fick en liten kaktus av min kompis, den var jätte fin!!
För några timmar sedan ringde min kompis och sa att jag gärna fick komma på party hemma hon henne. Det var hon och en kompis som skulle fixa allt. Man får dessutom sova över där. Jag frågade min mamma. Hon sa att det gick, med både partyt och att jag fick sova över!! Vad kul! Min bästa kompis kan tyvärr inte komma! =(
Nu har jag berättat lite om dagen! Ha det bra!



 Partydags!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D