W.e.d.n.e.s.d.a.y

Hello!!
Idag i skolan var det vissa som redovisade, alltså de som inte gjorde det i måndags.
Sedan hade vi spanska. Då sa min lärare att imorgon kommer vi ha spansk frukost på morgonen. Det ska bli kul!
Jag tror att vi ska få en sak som heter Churros.. 
Vissa fick reda på vilket skåp de ska ha nästa år, och jag var en av de!!
Jag blev jätte nöjd med det skåpet! Min kompis har inte fått reda på sitt, hoppas att hon också får ett bra!!
På tyskan fick vi något fika, för det var avslutning.
Imorgon ska vi till Gröna Lund efter spanskan!!! Det ska bli kul!
Fast jag är inte en sån som åker mycket.. så det blir väl mest lotter då! Haha!
Får hoppas att man vinner något dårå!  =P
Måste gå! Hejdå!



  Det här är Churros, de ser lite konstigt ut. :S




 Gröna Lund!!!

Kommentarer
Postat av: Lissien

Men den här gången kommer du åka!!!

Med moi!! <33

2009-06-03 @ 17:16:34
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D