ONEJ!!

Hej!
Igår sa jag ju att jag tyvärr inte kunde berätta om en sak för det var hemligt
men det kan jag nu..
Det handlade om en festival vi kommer ha i skolan. På festivalen
kommer vi ha en talangjakt, där kan vem som helst från skolan vara med i
fast bara två från varje klass.. man kan dansa, sjunga eller något annat!
Jag och min kompis ville vara med där, vi tränade på en dans som vi hade
hittat på.. vi började med det i februari! 
Och idag hade vi uttagningen i klassen som avgör vilka som kommer med...
Alla visade sitt uppträdande och sen röstade vi.. Och då kom vi inte med!!!
Jag var väldigt inställd på att vi skulle komma med! Det var väldigt tråkigt att vi
inte gjorde det!!



<---------- ME



Annars har jag inte gjort så mycket idag!
Fast ikväll ska jag och träna på scen med min dansgrupp på en dans till en
show! Det ska iallafall bli väldigt skoj!!Ha det bra!
/Nissevalpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D