Glass i stora lass!

Hej!
Idag var jag i skolan! Vi slutade 12.00. Fast då sa min fröken att vi skulle
ha extra musik idag för att vi kommer att missa det på onsdag..
Men vår musiklärare kunde bara ha oss klockan 13.30-14.00.. och
det var ju en och en halvtimme senare. Så vi hade ledigt mellan.
Jag och en kompis gick hem till henne, för jag skulle hem till henne
efter skolan också!
Så sedan 13.30 var vi tillbax i skolan. Vi hade lektion. Sedan cyklade
vi tillbax till henne! Fast innan köpte vi ett glass-paket  för hennes mamma
hade bett oss göra det. Vi köpte kolastrutar!
När vi kom hem till dem åt vi en varsin kolastrut.
Efter ett tag kom glass bilen och då köpte de choko crisp!!! Så då tog vi en till glass!
Haha! =)
Och nu har jag precis ätit en Ice Tea glass. Hehe!!
Jag trodde att det var talang idag för att det hade varit det förra veckan, men
tydligen var det inte det. Och det tycker jag är väldigt tråkigt!!
Nu måste jag gå! Hejdå



 Kolastrutar!!



 Choko crisp! Mums!




 Den till höger är ice tea-glassen! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah, var det gott då?*

Kram!!

2009-05-26 @ 17:31:18
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D