Lite allt möjligt =)

Hej!
Idag i skolan fick vi pannkakor för det är temavecka afrika... Hur det nu hör ihop?
Jag åt 8 pannkakor!! Och min kompis som aldrig äter mycket åt
12!!!! Haha..
Efter skolan åkte min mamma och jag till Kista centrum.
Jag hittade en vit klänning som jag ska ha på skolavslutningen,
den heter Daisy (det var lite kul, för min kompis kallar mig Daisy)! =)
Vi köpte också en basketboll till min hund (han kan inte ha en mjukare boll
då biter han sönder den) och han gillar den jätte mycket!! Så det var kul!!
Nu sitter jag här och tänker att jag ska plugga till spanska provet, men
jag orkar inte göra det, fast jag måste nog göra det snart ändå!! =(
Bye, bye!!



 Snygg! Min hund har en sån fast vit, blå och röd.




 Här har de många basketbollar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D