Mors dag = Cirkus dag

Hej!
Idag är det mors dag! Vi grattade mamma imorse. 
Sedan åkte vi iväg för vi skulle äta brunch. Det var gott! Vi åt bland annat amerikanska
pannkakor, fruktsallad och smoothie.
När vi var hemma igen skulle min syrra hem till en kompis och bada i deras pool.
Efter en stund kom de till mig och fråga om jag också ville bada. Och det ville jag!
För det var jätte varmt ute. Det var jätte kul! De hade flera luftmadrasser!
Det var faktiskt min första dopp utomhus i år!
Sedan åkte vi och tittade på cirkus. Min syrras kompis åkte med.
Allt var jätte bra! Det fanns akrobater, hundar, clowner, elefanter och kossor..=P
JA, ni läste rätt! De hade faktiskt två kossor!! Haha
Det var lite tråkigt att de hade med elefanter för jag tycker att de ska leva fritt! Men det
var bra ändå!
Man kunde titta på djuren efter. Vi gick och tittade på elefanterna. Och vet ni!? Elefanterna
hade precis fått vatten som de kunde svalka sig med, och då tog den ena elefanten vatten
i snabeln och sprutade det på MIG!!! Haha! Det var lite äckligt för det var gegga blandat med
vatten! Den hade nog tänkt att spruta det på sig men.. ja..
Jag blev iallfall helt geggig, till och med kläderna, men det var ok! Tur för dem att de var så
söta! =)
Nu måste jag fixa min redovisnig.. För den ska vi läsa upp imorgon! Pirrigt!!
Ha det bra! Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D