Robinson.. vinnaren!

Hej!
Nu har jag precis tittat på Robinson. Jag hejade på Jarmo och Anna!
Men det var ju roligt för Ellenor att vinna! (Så grattis!)
Idag har vi varit ute med båten! Det var skönt! Solen sken ju verkligen mycket!
Men det var isskallt i vattnet. Jag tror att det var 12 grader...
Nu håller jag på att skriva min redovisning om landet... Ska läsa upp den på måndag.
Titta här nedanför för att se vad vi gör i skolan i veckan:

Måndag- Redovisning
Tisdag- Skolbytardag
Onsdag- Mer redovisningar
Torsdag- Gröna Lund =)
Fredag- Engelska prov

Rätt så mycket, va!? Ha det bra! Adiós!




Kommentarer
Postat av: Lissien

Jag hejade också på de!! Kram

2009-05-31 @ 20:02:36
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D