Tårtor och plättar!!

Hello!
Idag i skolan gjorde vi inget speciellt.
Utom på hemkunskapen gjorde grupp 2 (jag är i grupp 1) tårtor och nästa
vecka skulle vi göra det, men vi är inte i skolan då så vi fick smaka av deras
tårtorna, jag smakade av två stycken den ena var med tårtbotten, jordgubbar och
grädde och den andra var med marängbotten, hallon och grädde.
De var jätte goda! Fast hallon-tårtan var godast!
Imorgon är det vårshow! Pirrigt!! Jag hoppas att det går bra för oss med dansen!!
Man ska ha med sig matsäck, så idag gjorde jag plättar som jag ska ha med
mig! De blev rätt så bra!
Ha en fortsatt bra kväll! BYE!


Plättar, mums!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Wooh, min tårta blev omtyckt :D

2009-05-30 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D